יום חמישי, 16 ביולי 2009

אנימות קיץ 2009-חלק ג'


חלק ג' של אנימות הקיץ! שמסיים את יולי ואחריו יבוא חלק ד' שיתחיל את אוגוסט

Princess Lover!
תקציר:ארימה טפאי היה בסכ"ה נער יפני רגיל, עד שסבו לוקח אותו תחת חסותו וטפאי הופך ליורש עשיר ומצליח של חברת ארימה.
דעה אישית: לא משהו. אני אפילו לא יודעת למה אני ממשיכה את זה (שימו לב-בינתיים אני כן מתכוונת להמשיך בכל זאת) הסדרה הזאת בנויה על א'צי, פאר ואצ'י. מדהים איך לכל דמות נקבית בסדרה דוחפים זוג כדורי ים על החזה-מהמשרתת שלו ועד לארוסה, ועוד לא התחלתי אפילו לדבר על הבנות שסובבות את טפאי. אני מניחה שאני לא צריכה להיות מאד מופתעת אם חושבים על זה שהסדרה מבוססת על משחק הנטאי למבוגרים ובכל זאת... יש סטיה איכותית כמו בקאנה-ממו ויש זבל שהוא פורנו טהור ופרינסס לאבר הוא בדיוק כזה. האנימציה מוצלחת חוץ מכל קטעי האצ'י שדוחפים בכל פינה, ומבין הדמויות היחיד שמצא חן בעיני זה הסבא של טפאי. טפאי עצמו אידיוט עם אינטילגנציה של עמוד אבן וכישרון,שלא ברור מאיפה הוא הגיע, לסייף, כל הדמויות הנשיות בסדרה לוזריות אחת אחת, וכשעוד יש מישהי קשוחה התדמית שלה נהרסת בגלל המראה שלה. הסדרה הזאת הייתה יכולה להצליח הרבה יותר-חבל שהיוצרים החליטו להפוך אותה לספק צרכי המין שלהם.
הערות: כ"כ ברור שבסוף הוא יהיה עם הורודה.
פתיח:


Ga Gejutsu-ka Art Design Class
תקציר: פשוט מאד-כל פרק עוסק במועדון ציור ובמה שהם לומדים כל שבוע.
דעה אישית: בטוח שהמווון אנשים יחשבו שזה משעמם, ואני מבינה למה. אבל אני דווקא די אוהבת את הסדרה הזאת-היא חסרת עלילה פחות או יותר והמטרה שלה היא ללמד בכל פרק סגנון ציור אחר. האנימציה מורכבת מצ'יבים חמודים למדי, הדמויות מדליקות וכל אחת מתמודדת באופן שונה עם הסגנון ציור שנלמד... סדרה לכל מי שרוצה ללמוד לצייר.
הערות... פודינג XD
פתיח:


Spice and Wolf II
תקציר: המשך של העונה הראשונה-לורנס הוא סוחר שעובר מעיר לעיר ומוכר את הסחורה שלו. אחרי ביקור באחד הכפרים הוא מוצא בעגלה שלו נערה ישנה ערומה... ויש לה אוזני זאב וזנב. הנערה מסבירה שהיא אל, אבל שמה הוא "הורו". לורנס מאמין לבסוך להורו ומשמש לה חבר למסע בדרכה אל הצפון.
דעה אישית: כ"כ חיכיתי לזה!!! העונה הראשונה הייתה ממש טובה אבל נגמרה במפתיע וע"פ מה שנראה גם השניה תיהיה טובה-האנימציה מעולה וכמוה גם עיצוב הדמויות, הורו צינית ומצחיקה כרגיל, לורנס (וואו, רק עכשיו שמתי לב שיש לו אותו מדובב של לולו!) משחק את התפקיד שלו בהצלחה גם והדמות החדשה פאקינג נראה כמו האח של הרועה ההיא מהעונה הקודמת. הפסקול דומה למאד לזה של העונההקודמת גם כן (שזה טוב) ונראה לי שהעונה הזאת תיהיה בטופ שלי
הערות: -"אל תזלזל באוזניים שלי!!!".
פתיח:


Tokyo Magnitude 8.0
תקציר: סדרה של 'מה אם' בטוקיו הייתה מתרחשת רעידת אדמה בסולם 7.0 ומעלה.
דעה אישית: טוב. קודם כל זה רעיון ממש ממש מעניין ליצור סדרה כזאת (למרות שהיא עלולה להפחיד למוות את צופי טוקיו). הסדרה מתחילה במעקב אחרי נערה בשם מיראי, עם הורים שעסוקים כל אחד בעצמו, ואח קטן שתמיד הטיפול בו נופל עליה. מיראי כמובן נמצאת במין דיכאון-אדישות-קדירות תמידית וחושבת לעצמה שהכי טוב יהיה אם העולם הזה פשוט ישבר... וזה מה שקורה. האנימציה מוצלחת למרות שהסגנון שונה מהרגיל ודומה קצת לציור של הייאו מיאזאקי, הפסקול... רגיל. סדרה טובה ששווה צפייה או לפחות קרדיט על הרעיון הנחמד לעלילה.
הערות: אפילו אני לא מתעסקת בפלאפון שלי כ"כ הרבה.
פתיח


סוף חלק ג'~ והאנימות של חודש יולי.

אין תגובות: