יום שבת, 11 ביולי 2009

אנימות קיץ 2009-חלק ב'


פאמ פאמ~! המשך של האנימות החדשות שיצאו החודש... (חלקן בכל מקרה)

Bakemonogatari
הסדרה עוקבת אחרי תלמיד תיכון בשם קויוגי אראראגי ובכל פרק הוא פוגש אדם חדש עם תכונה משונה. בפרק הראשון הוא תופס נערה שנפלה ומגלה שאין לה משקל.
דעה אישית: גדול-אגב תיקון זה לא בדיוק שאין לה מישקל זה שהיא שוקלת חמישה קילוגרם אבל לא חשוב, זו לא הנקודה- חשבתי שמדובר כאן בשוג'ו מתוק ושהם יתאהבו וכו'... במקום זה היא תוקעת לו סכין יפנית לצד אחד של הפה, שדכן לצד השני ומאיימת שאם הוא יעז לגלות את הסוד שלה היא תרצח אותו. פה לא גמרנו-ידידתנו לא רק אומרת אלא גם עושה-היא מהדקת לו סיכה לצד הפנימי של הלחי (אאוץ') ומופתעת כשהוא חושף את את הפציעה... ומתברר שאין אחת בכלל. קויומי הוא ערפד לשעבר-אומנם הוא כבר חזר להיות בן אנוש אבל יש עוד מספר תופעות לוואי כמו החלמה מהירה... אחרי שקויומי מספר לה את כל זה הוא מציע לה עזרה ולוקח אותה בחור שמאבחן אותה ומכריז שתקף אותה "סרטן משקל". האנימציה הייתה מדהימה-אני בכלל צריכה להגיד מילה על העלילה והדמויות? שתיהן פנטסטיות, הפס הקול היה מרתק (במיוחד הפתיח), לסדרה הולכים להיות 13 פרקים אז אני גם מניחה שלא נראה מריחות ושטויות. לסיכום ע"פ הפרק הראשון נראה שזאת הולכת להיות סדרה מעולה, אבל, נחכה ונראה.
הערות: מפחיד כמה חפצים חדים אדם יכול להחזיק...
פתיח:



Canaan
סיפור על חבורת אנשים שעוסקים כל אחד בתחום שונה שהגיעו כולם יחד לטוקיו בגלל אירועים משונים עם השפעה על כל העולם. לחמש הדמויות הראשיות יש עשר שעות לפתור מקרה חטיפה שנראה שיגרתי.
דעה אישית: נראה טוב. שמעתי הרבה תגובות על זה שזה לא ברור, מבולבל וסמוי-אני לא מסכימה. יש אנימות שפשוט בנויות ככה-כמו לדוגמה הספרים של דן בראון. ההתחלה מאד חשוכה אבל מעניינת-רצח, חברות ישנה ואנשים שלא יכולים להיחשף לאוויר הפתוח... נראה כאילו יש כאן איזה קשר ישן שנהרס/נקטע ואיכשהו מעורבת בו מלחמה. הדמות הראשית-קאנאן (עם השיער הלבן והגופייה האדומה) ממש מצאה חן בעיני... הקרבות היו טובים, האנימציה ברורה ומוארת (חלקית-יש את הקטעים בחושך) הפסקול היה טוב גם כן. אני מניחה שהסדרה הזאת תמשיך טוב אלא אם הם יגזימו עם המסתורין והחושך...
הערות: משהו דפוק בראש של כל החוגגים בפסטיבל...
פתיח:



Sora no Manimani
אויאגי סאקו חוזר לעיר מגוריו לשעבר ופוגש שוב את חברת הילדות שלו-אקנו מיהושי. אבל הפרידה שלהם לא הייתה מאושרת במיוחד... וסאקו לא בדיוק שמח לראות אותה שוב ועוד פחות להצטרף למועדון האסטרונומיה שלה.
דעה אישית: וואו. הקיץ לא גומרים להפתיע-החברות שחשבתי שמדובר בה-ידידות חזקה בין ילד לילדה-לא קיימת. לא חברות ולא נעליים-היה שם כפייתיות של מיהושי לסאקו אז היא הייתה חוטפת לו חפצים ומכריחה אותו לבוא איתה לאן שזה לא יהיה XD קשה להגיד שהוא שמח לראות אותה... והיא, איך שהיא רואה אותו מתחילה לרדוף אחריו וככה חצי יום הוא בורח ממנה והיא מסתלקרת אחריו. סדרה חמודה ביותר-אנימציה סבירה, פסקול חמוד ורגוע, דמויות מדליקות (מיהושי ההיפר, נשיא המועדון האנמי, ראש מועצת התלמידים וכו') אין שום דבר לא רגיל-בלי נצנצים, דם (היריקות של הנשיא לא נחשבות) או חרבות. מציאות וזהו.
הערות: מיטה בחדר המועדון... למה אני לא חשבתי על זה?
פתיח:



Kanamemo
נאקמיצ'י קאנה היא ילדה צעירה בגיל 13 שסבתה נפטרה והיא נותרה לבדה. יום אחרי ההלוויה כשהיא רואה את כל הרהיטים נמכרים היא בורחת מהבית ומחפשת מקום לגור בו... היא גם מוצאת אחד, רק שלכל הבחורות שם יש כמה מנהגים נורא מוזרים...
דעה אישית: זה כזה חמוד!-זה גם נורא סוטה-אבל זה כזה חמוד! למרות שקאנה נראית יותר כאילו היא ילדה בגן מאשר בביה"ס היא מצליחה לגלם יפה את הדמות של הילדה הנטושה חסרת האונים, כל שאר הבנות שגרות בבית גם כן די מגניבות (ולסביות) והמנהלת של המקום קטנה יותר מקאנה OO" נו מילא-ממתי אנימות נצמדות להגיון. הפס קול חמוד, האנימציה ילדותית משהו אבל יפה, בסכ"ה הכל אני חושבת שזאת תיהיה סדרה חמודה להעביר איתה את הזמן.
הערות: טאישובוי! טאישובוי! צטאי צטאי-בום!
פתיח:

עד כאן~ חכו לחלק ג'!

אין תגובות: