יום חמישי, 14 במאי 2009

ברוכה הבאה ^^

שלום! קוראים לי אביגיל, אני מכלילה את עצמי כאיגואנה ומכאן בא הכינוי שלי-איגי, שהפך לגיגי, שהפך לגיגית, שהפך לדגיגה, שהפך לדגיגית... הרבה גלגולים היו לכינוי הזה. הבלוג הזה הולך לעסוק בי (עכשיו זה הכניס אתכם להלם) ובאנימה ומנגה. למי שאין לו שום מושג על מה לכל הרוחות אני מדברת מוזמן להיכנס לפה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%94_(%D7%94%D7%A0%D7%A4%D7%A9%D7%94) ובשביל מידע על מנגה לפה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%94. אני הולכת להציג כאן סיקורים שנכתבו על ידי, לבקר סדרות/מנגות או לדון למה כמעט כל יוצרי האנימה מתעקשים לצייר לדמויות הנשיות שלהם זוג מלונים על החזה (בסדר, את זה לא... כרגע. העתיד צופן בחובו הרבה תעלומות), מידי פעם אני אולי אספר משהו על עצמי. בנוסף אני חייבת להזהיר-אני פאנגירל, מישהי שצופה ביאוי (סוג של אנימה שמציגה יחסים מיניים ו/או רגשיים בין גברים) לא מוצא בעיניכם-בעיה שלכם, אף אחד לא אמר לכם לקרוא. לא להגיב כאן כל מיני תגובות נאצה או לקלל (אלא אם כן זה בהקשר שלא פוגע באף אחד) אם משהו לא נראה לכם אתם מוזמנים להגיד את זה-אבל תנו לי סיבה. לדוגמה אני אולי אפרסם כאן ציורים, אם לדעתכם זה מכוער-תכתבו את זה אבל תגידו לי למה ואיך לשפר את זה (נא לעשות את זה גם בשפה מנומסת). לסיום תודה שנכנסתם ואני מקווה שתהנו לקרוא.

תגובה 1:

Sasha אמר/ה...

יחי גיגית D:
יחי הבלוג D: