יום שישי, 12 ביוני 2009

shigofumi-Stories of Last Letter


שם באנגלית: shigofumi
סוג: TV
מצב: סיים
מספר פרקים: 12 (ויש גם עוד ova)
הגבלת גיל: PG13 שגובל ב-R
ז'אנר: דרמה, על טבעי, פסיכולוגי... אולי גם קצת אימה
תמונות: http://giapet.net/wp-content/uploads/2008/06/shigofumi.png http://static1.animepaper.net/upload/thumbs/scans/Shigofumi:-Stories-Of-Last-Letter/%5Blarge%5D%5BAnimePaper%5Dscans_Shigofumi:-Stories-Of-Last-Letter_zaphylla(0.64)__THISRES__167061.jpg http://justaskeikaku.net23.net/wp-content/uploads/2009/01/moe-23678-chiaki-fumika-shigofumi.jpg
תקציר: שיגופומי-מכתב מהמתים. מכתב שנשלח בידי האדם המת אל כל אדם שהוא רוצה ומכיל את מסרו האחרון. על העברת השיגופומי מופקדים דוורים מיוחדים ופומיקה מיקאוואה (fumila mikawa) היא אחת מהם.
הסדרה עוקבת אחרי משלוחיה של פומיקה, המעבירה שיגופומים בזה אחר זה, ומלווה בידי המטה הפטפטן והתוסס שלה קאנאקה (kanaka), והאקדח הכסוף שלה שנשלף כנגד כל הפרעה. בדרך אנחנו גם נחשפים לסיפור האישי של כל מת, סיבת המוות, האדם שאליו המכתב נשלח ועוד.
אבל יש יותר מזה-כל דוורי השיגופומי מתים ולכן אינם מתבגרים בניגוד לפומיקה שממשיכה לגדול עם הזמן. האם הדבר אומר שפומיקה אינה מתה? למרות שבתור דוורית שיגופומי זה בלתי אפשרי? בהמשך מתגלות עוד ועוד פיסות מעברה הטרגי של פומיקה שמסביר הכל.
דעה אישית:
אנימציה: מוצלחת מאד. אהבתי את הסגנון (בעיקר של העיניים-יש בו משהו חתולי טיפה) אם יש הערות הן טובות בלבד.
עלילה: מעולה! יש המון המון מתח ועיניין, יש את כל המכתבים שפומיקה מעבירה-אני מזהירה יש כאן המון המון מקרים עצובים שגרמו לי לבכות ומאחורי זה העבר של פומיקה המטושטש והלא ברור... אותי זה משך מאד לראות פרק אחר פרק.
פסקול: אח זה אולי החלק היחיד הגרוע בסדרה. את שיר הפתיחה תיעבתי לחלוטין-הקול המילל והמילים עיצבנו אותי כהוגן. שיר הסיום כבר יותר נחמד... אבל שקט מאד ולא משהו שהייתי למשל טורחת להוריד לנגן.
דמויות: מקסימות לכל אחת יש את האישיות שלה, פומיקה הקרה והאדישה שלאט לאט נפתחת ומכירים אותה יותר ויותר, קאנאקה המטה המצחיק שבכלל רוצה להיות בן אנוש, האנשים שלהם נותנת פומיקה את המכתב... יש המון התפתחות עלילה בכל פרק וזה מאד מצא בעיני.
הנאה: למרות הדמעות והטרגדיה שלא חסרה שם נהניתי מאד מהסדרה... אני ממליצה לכל מי שרוצה משהו קצת רציני עם מיסתורין ברקע. בעצם אני ממליצה בכללי-סדרה ששווה צפייה.
שירים:פתיח (World's End) + סיומת (chain):
http://www.youtube.com/watch?v=IJT1U_-UT1M
צפייה ישירה:
פרק 1- www.anilinkz.com/shigofumi/shigofumi-episode-1/
פרק 2- video.aol.com/video-detail/bakawolf-m33w...i-02-xvid/1702977829
פרק 3- video.aol.com/video-detail/bakawolf-m33w...i-03-xvid/1826414322
ושאר הפרקים גם הם באי או אל... תהנו ^^

אין תגובות: