יום חמישי, 14 במאי 2009

murder princess


שם באנגלית:murder princess

סוג: OVA

מספר פרקים: 6 (וזה לא בסדר כי דרושים עוד כמה)

מצב: סיים

הגבלת גיל: PG13

ז'אנר: הרפתקאות, פנטזיה, אקשן, שוג'ו



תקציר: אליטה, (alita) היא נסיכת ממלכת פורלנד (forland-יופי של שם) שנאלצה לברוח על נפשה מכיוון שמדען שהיה בעבר תחת המלך התקיף את הטירה, במטרה לתפוס אותה.

רחוק משם אנחנו פוגשים את פאליס (falis) ציידת המפלצות, ושני עוזריה. לאחר בריחה של כמה מן היצורים הניצודים פאליס שולחת את שני העוזרים שלה לרדוף אחריהם, בינתיים היא עצמה נתקלת באליטה, הנרדפת בידי שד. פאליס מתכוונת לחסל את היצור, אך אליטה מועדת ושתיהן נופלות מהצוק עליו עמדו, ומגלות את התגשמות האגדה, שאומרת כי כששני אנשים בסכנת מוות נשמותיהם יתחלפו. במילים אחרות- אליטה הנסיכה בגוף של פאליס ולהפך.

לאחר המון תחנונים מצד אליטה (שכעת נמצאת בגופה של פאליס), פאליס מסכימה ללכת לגרש את המורדים מהטירה, ומאוחר יותר, גם לתפקד כנסיכה בעוד שאליטה מתחזה למשרתת בשם מילאנו (milano). אבל כאן לא נגמרות הצרות שלהן-המורדים מגורשים אך חוזרים פעם אחר פעם להתקפה שניה (ושלישית) ונראה שגם משהו גדול יותר עומד מאחורי כל זה. משהו שעלול ליצור השלכות הרסניות על כל העולם.

דעה אישית:

אנימציה: מעט מיושנת אבל טובה למדי, לצערי, יצא לי לראות את הסדרה באיכות די ירודה, אבל גם ככה אפשר לראות שהציור טוב ומושקע.

עלילה: מרתקת, מעניינת, מלאת מחשבה. היא באמת מושכת את הצופה להמשיך לראות, הקרבות מעולים (ויש הרבה)והסוף הוא בהחלט לא צפוי, אבל מתאים בתור סיום.

פסקול: את שיר הסיום לא מאד אהבתי (הוא שקט מידי לטעמי... עם כינורות!), אבל שיר הפתיחה מצא חן בעיני מאד וגם מנגינת הגיטרה חשמלית שהייתה ברקע במהלך הקרבות.

דמויות: מי שכבר קרא את הסיקורים שלי יודע שבד"כ הדמויות הן הדבר הכי אהוב עלי בכל הסדרה-זה לא שונה כאן. אליטה חמודה ומתוקה מעט קיטשית אבל בהחלט חביבה, פאליס... גדולה. היא קשוחה, קרה, מצחיקה ונלחמת נהדר! רוב הקטעים האהובים עלי מהסדרה כוללים קרבות של פאליס. בל נשכח את שאר הדמויות (ספויילר מכאן והלאה) דמיניקוו (Dominikov) , השלד המצחיק עם הקוצים, החבר השתקן והענק שלו עם שני האגרופנים-פיט (pete), וג'ודו (jodu) הגובלין המשונה שמשרת את משפחת המלוכה.

הנאה: מאד מאד נהניתי מכל ששת הפרקים של הסדרה והצטערתי שהיו כל כך מעט. את הסדרה מצאתי בטעות למען האמת-ראיתי הפתיח שמצא חן בעיני ולאחר מכן צפיתי בסדרה שעלתה על ציפיותי ואף יותר, הסוף מעט העציב אותי אבל תאם מאד את הסדרה ולדעתי הוא היה הדרך הטובה ביותר לסיים את הסדרה (נמאס לי כבר מסופים קיטשיים שהכל נעשה טוב וורוד).

שירים:

פתיח (Hikari Sasuhou) -


סיומת: (naked flower) -


צפייה ישירה:בסדר... הגיע הזמן לוידוי-בגלל שלא מצאתי שום מקום יותר טוב ובגלל שעוד הורדה אחת תמוטט את המחשב שלי בצורה סופית, ראיתי את הסדרה ביוטוב באיכות... של יוטוב. מי שמוצא צפייה ישירה (תקינה, כי פרק בלי קול או עם קול מאחר כמו שיש במגה אפלוד הוא באמת חסר טעם) או הורדה מוזמן לפרסם אותה פה. צפייה נעימה!

אין תגובות: