יום רביעי, 10 ביוני 2009

black cat









שם באנגלית: black cat
יוצר: יאבוקי קנטארו
סוג: מנגה
מצב: סיים
אורך: 185 צ'אפטרים
הגבלת גיל: 13-pg
ז'אנר: שונאן, קומדיה, דרמה, על טבעי.

תקציר: טריין הארטנט (train heartnet) הוא עובד-לשעבר בארגון הגדול קרונוס ששולט על שני שליש מהעולם. טריין היה חלק ממספרי הקרונוס-קבוצה של לוחמים, כל אחד משתמש בנשק אחר-טריין היה מספר 13 ונלחם באקדח הקרוי באד לאק (bad luck-מזל רע) הכינוי שלו היה חתול שחור, אז שינתה אותו סאיה-סוויפרית משונה, ועזרה לו להתפכח מהמציאות הקשוחה שבה חי.
כמה שנים אחרי טריין פרש מקרונוס וחבר לסוון (sven)-סוויפר מבוגר מעט ויחד הם מרוויחים מתפיסת פושעי רחוב. אחרי משימה שבה הם מצילים נשק ביולוגי בדמות ילדה צעירה בשם איב (eve) טריין וסוון מגלים שהם נשאבו למהפכה העולמית שמתכנן קריד-האחד שרצח את סאיה. עכשיו קריד מתכנן לבנות את הארגון העוצמתי ביותר בעולם ולהביס את הכרונוס...
דעה אישית:
ציור: מדהים. ציור נהדר, הבעות הפנים, הקרבות, הנוף הכל יפיפה וברור ואחד הדברים שגרמו להתאהב במנגה הזאת.
עלילה: מרתקת-כ"כ לא צפויה ומקורית, המנגקה משלב קומדיה, דרמה, וקרבות בצורה מופלאה נהניתי מכל רגע ותפנית בעלילה.
דמויות: אין כמותן. כל דמות שצורה קיצונית מהשניה, ויחד הן יוצרות שילוב משעשע ואידאילי לעלילה טובה, לכל דמות יש את הסיפור שלה, יש הרבה תובנות חיים אבל לא בצורה מוגזמת, לכל אחת יש את האופי שלה וההתפתחות האישית... כל אחת היא עולם ומלואו.
הנאה: זה לא ברור מכל מה שכתבתי עד עכשיו? זאת הייתה אחת המנגות הראשונות שלי ולמרות שהיא כבדה רותקתי אליה עד שסיימתי וקראתי אותה כבר לפחות 3 פעמים. מנגה ט-ו-ב-ה וזה כלום-כל השילוב של המנגקה הוא עילאי ודבר שנדיר למצוא-אחת המנגות האיכותיות ביותר שנתקלתי בהן ומומלץ לכל אחד ואחת.
קריאה אונליין:
רק דבר אחרון: האנימה. הצורה היחידה השאפשר לתאר אותה בהשוואה למנגה זה... פילר אחד גדול. האנימה א-י-ו-מ-ה, התאכזבתי מאד כשראיתי אותה וזו בושה למנגה ולבמאים-טוב היו עושים אם היו הולכים לפי המנגה אבל הם התעקשו לשנות את העלילה וליצור משהו... בכלל לא קשור. אני ל-א ממליצה לראות את האנימה ואם כן אז אחרי קריאה של המנגה.
קריאה נעימה! ^^ !

אין תגובות: