יום רביעי, 8 ביולי 2009

אנימות קיץ 2009-חלק א'


ובכן הדיכאון עקב מות החתולה שלי חלף עבר~ ויש לי הרבה להשלים. והנה לכם סיקור על כל האנימות שאני מתכוונת לעקוב אחריהן (בינתיים):
Weiss Survive
סדרה קצרה שהולכת להגיע ל16 פרקים. הסדרה עוסקת בטאקאשי וחברתו מיצ'י שנפגשים בבית ספרם ללמידה אבל נשאבים למימד אחר, אותו מימד עוסק במשחק הקלפים שמי'צי מתמחה בו ועכשיו בשביל לחזור לעולמם מיצ'י וטאקאשי צריכים לשחק ולנצח בקרבות קלפים.
דעה אישית: הולי קראפ! מדובר כאן בשילוב של יו-גי-הו, באקוגאן, ומה-שמו ששודר לפני שנה-שנתיים בערוץ הילדים. אבל מה, בניגוד לכל הסדרות הנגררות עם משחקי הקלפים שלהן כאן כל פרק הוא מקסימום 3 דקות, האנימציה חביבה-לא שוברת שיאים אבל נחמדה לעין והכי טוב-האצ'י. בד"כ אני לא מאד אוהבת את כל בדיחות החזה והפאנטיס סקרין שוטס אבל כאן זה באמת נורא מצחיק. והזקן ברקע שמנחה את טאקאשי מתברר כסוטה/סדיסט/פדופיל ומשעשע מאד... מערכונים חביבים להעביר איתם את הזמן.
הערות: זקן במדי ביה"ס... OO"

Umi Monogatari: Anata ga Ite Kureta Koto
הסיפור עוסק במארין ואורין-זוג אחיות שחיות בים (מין סוג של בנות ים... עם רגליים וביקיני). יופ אחד הן מוצאות טבעת ששקעה לים ומחליטות, כלומר מארין מחליטה וגוררת איתה אורין, לעלות לשמים (ליבשה) להחזיר את הטבעת. אבל הבעלים בכלל לא רוצים את הטבעת-קאנון, הנערה שלה שייכת הטבעת קיבלה אותה מהחבר שלה לשעבר... היא לוקחת אותה וזורקת אותה שוב, הפעם ליער. מארין לא מקבלת את זה ויוצאת שוב לחפש את הטבעת, אבל משהו משתבש-אורין שמצאה את הטבעת שברה בטעות חותם של שד עתיק והוא השתחרר לעולם... עכשיו היחידות שיכולות לעצור את השד הן כוהנת הים וכוהנת השמים.
דעה אישית:ממש ממש הפתיע אותי לטובה. בד"כ כל סדרות המאהו שוג'ו האלו עולות על העצבים ומלאות ורוד ונצנצים ברמות שברבי עוד לא הגיעה אליהן אבל הסדרה הזאת... ממש חמודה. העלילה נחמדה-לא מקורית יותר מידי אבל גם לא נדושה ויוצאת מכל חור אפשרי, האנימציה מדהימה... הפסקול חביב, לא משהו שהייתי מורידה לנגן, אבל זה שקט ונעים לאוזן, ובאמת נותן תחושה של ים. מארין קצת מרגיזה אבל די חמודה, אורין היא הדמות הכי הגיונית בסדרה ואני ממש ממש אוהבת אותה וכל שאר הדמויות גם הן נחמדות מאד. עוד דבר שהפתיע אותי שלסדרה יהיו 12 פרקים (אלא אם תיהיה עונה שניה כמובן)-בד"כ הסדרות האלו מגיעות לחמישים פרקים או יותר-נראה כאילו לא יהיו מריחות ופילרים (הללויה!!!).
הערות: חזה. ואם בישראל אורין ומארין היו מסתובבות בטיילת, שואלות למי שייכת טבעת, היו עוצרים אותן.







Aoi Hana
אקירה ופומי היו בילתודן חברות טובות מאד אבל אז המשפחה של פומי עברה והחברות נפרדו. עשר שנים אחרי פומי ואקירה נפגשות שוב, בבוקר היום הראשון בתיכון בתחנת הרכבת. לאט לאט אקירה ופומי מודעות יותר אחת לשניה ומחדשות את הקשר שלהן תוך כדי התמודדות לחוד, ויחד עם הבעיות והקשיים בבי"הס התיכון.
דעה אישית: בד"כ אני לא נוהגת לראות שוג'ו איי למרות שאין לי ממש בעיה אם זה (למען האמת ראיתי קצת שוג'ו איי-בלאבלס) אבל הסדרה הזאת משום מה משכה אותי ולא התחרטתי. היא לא ההצלחה של השנה-הדיבוב קצת מעצבן, הפסקול לא רע אבל גם לא טוב, האנימציה נחמדה אבל קצת ירודה והעלילה... מציאותית. בסדר לא בדיוק-יש קטעים לא סבירים-אבל הבסיס של שתי בנות שלאט לאט מתחברות די הגיוני ואולי אפילו אפשרי, לשם שינוי, יש כאן משהו שהוא באמת סלייס אוף לייף, אין לכל דמות נשית חזה בגודל התחת שלה והבנות לא מתאהבות נואשות זו בזו אחרי פרק או שניים. יש בסדרה הזו בנייה של מערכת יחסים קטנה וחביבה ונראה לי שהסדרה הזאת תצליח לא רע.
הערות: אם מישהו היה נוגע בי ברכבת הייתי משליכה אותו מהחלון.







Taishou Yakyuu Musume
הסדרה עוסקת בחבורת בנות (אני בטוחה שמהתמונה לא היה לכם מושג) שמשחקות בייסבול בתקופת הטאישו ביפן (1912-1926). מסתבר שחברתה הטובה של קומה-אקיקו נתקלה באיזו מסיבה בבחור שפלט שבנות צריכות לנהל משק בית ולדאוג לגידול ילדים, הבחור עצמו, שחקן בייסבול. בתור נקמה אקיקו מחליטה שהיא תפתח בבית ספרה מועדון בייסבול שיתחרה בקבוצות בנים והוא מורכב כמובן, מבנות.
דעה אישית: I LOVE IT! גם בגלל שאני פמיניסטית מושבעת, גם בגלל שאני אוהבת דברים שמתרחשים ביפן הישנה, וגם בגלל ש... טוב זה סתם נשמע ממש נחמד. נערה שקמה ורוצה להוכיח לגברים שיש בנשים יותר ממה שנראה לעין-זו כבר התחלה מעולה לעלילה, האנימציה מוצלחת ולא שמה לכולן חזה מפלצתי הפסקול נחמד מאד ומעוצב היטב ולכל דמות יש אישיות משלה. ע"פ מה שאני רואה נראה לי שזו תיהיה סדרה מעולה ושהיא תצליח מאד... נקווה שההמשך יהיה טוב כמו ההתחלה.
הערות: לקומה יש סומק ממש ממש חזק O:








Yoku Wakaru Gendai Mahou
קויומי היא תלמידת חטיבה עליונה והיא בעצם... קוסמת! קויומי נעשית תלמידה של מיסה אנאהרה-שסיימה את הכשרתה והיא אחת הקוסמות החזקות ביותר שיש.
דעה אישית: זה הזוי. אומנם הפרק הזה הוא מין ספיישל אבל הוא עדיין טוב. פרק האפס עוסק באחת הדמויות המשניות-יומיקו מנסה ללמד את קויומי סוג מסויים של כישוף. זה... לא ממש הולך לה (וזה בלשון המעטה) פרק משעשע ומצחיק ביותר (אני לא אגלה למה) יש קצת אצ'י, אבל לא יותר מידי, פסקול סביר (שוב-לא משהו שהייתי מורידה לנגן, אבל גם לא ניסור אוזניים) האנימציה יפה והדיאלוגים מעניינים ולרוב מחיקים. סדרה שמשום מה מזכירה לי את מאהו סנסיי נג'ימה ולדעתי היא גם תזכה לאותה רמה של הצלחה אם לא יותר.
הערות: סירים. XDDD


Umineko no Naku Koro ni
בשנת 1986 מזמן קינזוו אושירומיה, הזקן העשיר, את אחד עשר בני משפחתו אל האי המבודד בו הוא גר. סביב הממון המשפחתי סובבת אגדה שהסב הזקן מכר את נשמתו למכשפה המוזהבת ביאטריס וכך קיבל את הזהב. זמן מה לאחר הגעת בני המשפחה אל האי לוכד אותם טייפון ובזה אחר זה מתחילים האנשים לההרג.
דעה אישית: וואו. בד"כ אני לא נוהגת לצפות באנימות אימה ומסתורין (כל מיני הריגות לא ברורות, פרצופי סיגריה בצללים וכו') אבל באמת שהאנימה הזו נראית מוצלחת. כמובן שיש לה את הפאקים שלה-יש פגמים באנימציה (החזה של שאנון, העיניים של באטלר..) אבל בסכ"ה היא מוצלחת, הפסקול ממש ממש טוב-השיר סיום... נחמד, אבל השיר פתיחה פשוט עוצמתי! בכללי גם מה שרואים בפתיח מקסים.העלילה נשמעת מעניינת (וכרגע היא גם נראית ככה) הסדרה הזו מזזכירה לי כמובן את היגוראשי, ואם אני לא טועה לשתיהן יש אותו במאי או סטודיו, עוד דבר שפגם מאד זו מאריה. אני אדם רגוע, שמקבל את רוב הדברים בעולם ובאנימות אבל הילדה הזו פשוט עלתה לי על העצבים!!! אם לא אמא שלה היא הייתה חוטפת ממני הרבה יותר מסטירה או שתיים. זה יכול ליפול וזה יכול להשתפר בשביל לראות את זה יהיה טוב כמו שאני חושבת אני אצטרך לחכות עד הפרק הבא... ועד אז אני אשמע את הפתיח בלופים.
הערות: אווו אווו!!!




עד כאן האנימות החדדשות~ חכו לחלק ב'!

אין תגובות: